.

24.1.24

Repte Lector 2024 Biblioteques de Gavà

Parlant de reptes... m'havia oblidat que tinc un altre, en aquest cas organitzat per les Biblioteques de Gavà i que no és online. El cas es que quan anava a la biblioteca i coincidia amb els nens que feien el repte lector sentia molta enveja, moltíssima! Així que quan vaig llegir que farien un repte per als menys petits no m'ho vaig pensar dues vegades i vaig anar a apuntar-me el primer dia.
Ansia viva.

Ho sé.

La premissa és ben fàcil: s'ha de llegir un llibre al mes de la temàtica que ens proposen a la biblioteca. Dintre d'aquesta temàtica es pot escollir el que vulguem o demanar consell. I ja.

Les temàtiques són:
  • Gener: una novela que contingui un mapa o un plànol (real o no). El bestiario de Axlin, Laura Gallego
  • Febrer: Un llibre on hi surti Gavà.  
  • Març: un assaig feminista.
  • Abril: Una novel·la d'un/a autor/a mort/a l'any 2023.
  • Maig: Una obra guanyadora del Premi Llibreter, en qualsevol de les seves edicions i categories.
  • Juny: una obra d'autor/a que hagi estat adaptada al cinema o a la televisió.
  • Juliol: un cozy crime anglès.
  • Agost: una novel·la on la trama es desenvolupi en una granja.
  • Setembre: un còmic de desamor.
  • Octubre: un àlbum il·lustrat que adapti un clàssic.
  • Novembre: un llibre que el títol estigui format per una sola paraula.
  • Desembre: un llibre que no tinguin a les Biblioteques de Gavà però que ens demanaran per Pl. i si ens agrada, el compraran.
Ara ja sí, s'han acabat els reptes!